Apelul AS FC PROGRESUL BUCURESTI este adresat membrilor Adunării Generale cu drept de vot, cluburile sportive care participă în competițiile Liga 1, Liga 2, Liga 3, fotbal în sală și fotbal feminin, precum și a celor cu activitate exclusivă de copii și juniori înscrise în competițiile U19 și U17 organizate de FRF.

1)     RESPECTATI  STATUTELE  SI  REGULAMENTELE  FIFA  SI  UEFA

Conform statutului FRF  acest lucru este OBLIGATORIU si aici nu se poate nimic negocia in purul stil romanesc.

A)    INDEPENDENTA  DECIZIONALA

La sfarsitul anului 2010  FRF  este instintata in mod oficial in privinta asigurarii independentei decizionale a fiecarui membru afiliat cu precizarea extrem de clara * cluburile de drept public nu pot fi membre FRF*.  Se explica la fel de clar ca orice alt club a carei independenta decizionala este afectata de interventia unor terti nu pot face parte din Federatia Romana de Fotbal.

Definiţia cluburilor de la litera (f) menţionează faptul că acestea pot fi „public legal entities” („persoane juridice de drept public”). Vă recomandăm organizarea cluburilor sportive doar sub formă de organizaţii non-profit sau societăţi cu răspundere limitată, fără a avea statutul de „public law entities” („persoane juridice de drept public”). În opinia noastră, astfel de cluburi sportive, având statutul de persoane juridice de drept public, sunt sub autoritatea statului român, ceea ce presupune faptul că statul român poate interveni în mod nejustificat în activitatea cluburilor sportive, activitate, care, dimpotrivă, trebuie să fie sub controlul exclusiv al FRF. Totodată, dorim să vă readucem la cunoştinţă că fiecare membru al FRF trebuie să declare faptul că structura juridică a solicitantului garantează faptul că acesta poate lua decizii independent de orice altă entitate externă (cf. art. 10 alin. 3 (g) al SSF şi observaţiile noastre cu privire la art. 11 al Statutului FRF). În plus, intervenţia guvernului în activităţile cluburilor sportive presupune o influenţă indirectă asupra FRF, care trebuie evitată pentru a asigura conformitatea cu prevederile art. 1 alin. 1 al Statutului FRF, care stipulează în mod corect că FRF este „a non-governmental entity” („persoană juridică neguvernamentală”) şi respectarea obligaţiei care le revine membrilor afiliaţi la FIFA şi la UEFA, de a-şi administra activitatea independent şi de a asigura faptul că propria activitate nu este sub influenţa unor terţi (cf. art. 13 alin. 1 (g) şi art. 17  ale Statutului FIFA, precum şi observaţiile noastre cu privire la art. 23 alin. 6 al Statutului FRF).

 

Aceasta prevedere a fost introdusa in statutul din 2011 de FRF.    Isi poate cineva  imagina ca lui  MIRCEA SANDU ii convenea aceasta prevedere ???…..a fost obligat de FIFA sa o puna in aplicare.

CINE  IL  PUNE  PE  RAZVAN  BURLEANU  SA MODIFICE IN 2014 STATUTUL FRF IN SENSUL ADMITERII  CLUBURILOR DE DREPT PUBLIC SI A CELOR FARA INDEPENDENTA DECIZIONALA PROPRIE IN RANDUL MEMBRILOR FRF   ???……

FIFA  NU  SI-AR  FI  DAT  NICIODATA  ACORDUL PENTRU ACESTE MODIFICARI MOTIV PENTRU CARE FRF NU ADUCE LA CUNOSTINTA FIFA ACESTE MODIFICARI.

Acordul FIFA pentru orice modificari statutare este OBLIGATORIU.

 

CARE  VA  FI  SITUATIA  IN ADUNAREA GENERALA DIN 18.04.2018 ?

a)     Un numar de 42 de voturi ale liceelor cu profil sportiv, entitati juridice de drept public aflate in subordinea Ministerului Educatiei Nationale.  Finantare in totalitate din bani publici.

b)      Cluburile si asociatiile sportive finantate in proportie de peste 50%  de catre primarii.  Un numar de 143 de voturi.   Finantare majoritara din fonduri ale autoritatilor locale. Primarii microbisti apartin partidelor politice, cu exceptia celor care sunt alesi ca independenti.

c)       Clubul Sporiv al Armatei  Steaua Bucuresti –  echipele de fotbal ale Armatei Romane.  Finantare majoritara din bugetul generos al Ministerului Apararii Nationale.

 

B)           ARTICOLUL  68  DIN CODUL DISCIPLINAR  FIFA

 

Obligatoriu de respectat pentru membrii afiliati ai Federatiei Romane de Fotbal in care se spune:

Asociațiile trebuie, de asemenea:

b)        să se asigure că nicio persoană care se află sub urmărire penală pentru acțiuni nedemne de o astfel de funcție (în special dopajul, corupția, falsificarea etc.) sau care a fost condamnată pentru o infracțiune în ultimii cinci ani nu este implicată în gestionarea cluburilor sau a asociației în sine.

Aici situatia este cu adevarat grava in ceea ce priveste FRF.                       Federatia Romana de Fotbal prin multiplele departamente existente nu numai ca nu se asigura si nu verifica daca exista persoane in conducerea membrilor afiliati urmarite penal sau condamnate definitiv de instantele din Romania,  dar nu aplica aceasta prevedere clara nici chiar pentru propriul Comitet Executiv.

In toata perioada cuprinsa intre 2014-2018  din Comitetul Executiv al FRF a facut parte domnul Auras Brasoveanu ca reprezentant al cluburilor din liga 2. Statutul juridic al acestuia nu permitea prezenta acestuia in conducerea FRF. In perioada 2014-2016 era urmarit penal intr-un dosar privind infractiuni de coruptie , iar in iunie 2016 este condmnat definitiv.  Dosar  6924/121/2014

FIFA  STABILESTE  IN  MOD  CLAR SI FARA ECHIVOC: NU  POTI  ACTIVA  IN CONDUCEREA  UNUI  CLUB  DE  FOTBAL  DACA  TE  AFLI  SUB  URMARIRE  PENALA  SAU  AI  SUFERIT  O  CONDAMNARE PENALA.     INCALCAREA  ACESTEI  PREVEDERI  POATE  DUCE  LA  EXCLUDEREA  DIN  COMPETITIILE  ORGANIZATE  DE  FIFA  SI  UEFA.  ESTE  ABSOLUT  NORMALA  SI  DE  BUN- SIMT  IN CONDITIILE  IN CARE   VREI  SA   AI  UN  FOTBAL  CURAT.

Daca consideram ca noi suntem  mai destepti  si  putem negocia  orice  si  oricand  s-ar putea  sa ne trezim  sa jucam  doar aici  pe la noi si intre noi.  Putem  sa-l si denumim:  FOTBAL  PE  ULITA….ROMANEASCA…….

 

2)    INCALCARI  GRAVE  ALE  LEGISLATIEI   NATIONALE

a)       Obligatoriu pentru conducerea federatiei este inscrierea in    Registrul Special Federatii al Tribunalului Bucuresti al componentei Comitetului Executiv, asimilat Consilului Director conf. Prevederilor OG 26/2000 privind asociatiile, fundatiile si federatiile. Dupa alegerile din 05.03.2014, cand a fost stabilita aceasta componenta  FRF s-a adresat Tribunalului Bucuresti in dosarul 8520/3/2014. Prin decizia definitiva a Curtii de Apel din 12.10.2015 componenta C.Ex. este respinsa in mod definitiv.  Consecinta : Orice act juridic pe seama si in numele FRF semnat de acest Comitet Executiv  este  NUL  DE  DREPT.                            (anexa 1)

AS  FC  PROGRESUL   BUCURESTI  NOTIFICA  SI  FACE  PUBLIC ACEST  DEMERS   LA  ADUNARILE  GENERALE  DIN  10.05.2016  si  27.10.2017.    http://fcprogresul.ro/2017/05/26/atentiune-membrii-afiliati-frf-votati-va-asumati-raspundeti/

ATENTIE :  CONVOCAREA  PENTRU  ADUNAREA GENERALA DIN 18.04.2018  ESTE  FACUTA  DE ACELEASI COMITET EXECUTIV  si  convocarea  este  un act juridic.

 

b)   In competitiile organizate de FRF  au existat si exista inca, din pacate pentru noi toti,  entitati sportive fara Certificat de Identitate Sportiva ceea ce reprezinta incalcare cu buna-stiinta  a legii 69/2000 privind educatia fizica si sportul.   Doar 2 exemple actuale: Centrul National de pregatire Timisoara din liga a 3-a seria a IV  si  Centrul National Mures  in  liga elitelor U 19 seria de vest. Aceste doua exemple sunt in stransa legatura cu mult trambitatele CENTRE  DE EXCELENTA  DOVEDITE  A  FI  UN   ESEC   RASUNATOR  AL  CELOR  CU PUTERE  DE  DECIZIE  DIN  CONDUCEREA  FRF. Mai mult, la barajul pentru promovarea in liga a 3-a in sezonul trecut au fost acceptate de catre FRF  o multime de entitati pseudo-sportive. Si acest fapt a fost sesizat: http://fcprogresul.ro/2017/06/17/federatia-romana-de-fotbal-se-joaca-cu-focul/

ADUNAREA GENERALA  CA  FOR SUPREM DE CONDUCERE A FOTBALULUI ROMANESC  NU  POATE ACCEPTA SUB NICI UN MOTIV INCALCAREA CU BUNA STIINTA A LEGII.  INCOMPETENTA  CELOR CARE AU FACUT POSIBIL ACESTE GRAVE DERAPAJE NU POATE  RAMANE NESANCTIONATA.   Daca noi , cei din Adunarea Generala nu luam atitudine vom raspunde in solidar cu cei care au permis aceste incalcari ale legii.

AS FC PROGRESUL BUCURESTI  A FACUT  PUBLICE  INTOTDEAUNA  DEMERSURILE  CATRE  FRF  SI  CELE  ADRESATE  INSTITUTIILOR PUBLICE  DIN  ROMANIA.   ADUCEM  LA CUNOSTIINTA  MEMBRILOR ADUNARII  GENERALE  FRF  UNUL  DINTRE ULTIMELE DEMERSURI, CEL  ADRESAT  DIRECTIEI  NATIONALE ANTICORUPTIE:

CA URMARE  A PLANGERII  PENALE  INREGISTRATE   S-A  FORMAT  DOSARUL  PENAL  NR.  429/P/2017  IN  CARE  AM PRIMIT URMATORUL  RASPUNS:

 

DNA, prin procurorul de caz, decide continuarea cercetarilor de catre  Parchetul de pe langaTribunalul Bucuresti. Motivul pentru care nu este de competenta DNA este cel ca prejudiciul este cu putin sub 1 milion de euro……cercetari incepute de DNA.  Raspunsul primit la inceputul lunii  ne permite sa dovedim ca poate fi de competenta DNA in cazul depasirii pragului de 1.000.000 euro. Prejudiciul este de multe milioane .

 

AM INCERCAT IN MOD STATUTAR SA INTRODUCEM  PE  ORDINEA DE  ZI  A  ADUNARII  GENERALE din  18.04.2018 ACESTE  PROBLEME PREZENTATE  MAI  SUS, DEMERS RAMAS FARA RASPUNS.  (anexa 2)

ACESTA  A  FOST  MOMENTUL  IN CARE NE-AM  HOTARAT  SA  NE  ADRESAM  DIRECT  UEFA  SI  FIFA (martie 2018)

La acest moment avem o corespondenta confidentiala cu FIFA si apreciem ca exista o deschidere importanta a forului mondial.

INDIFERENT  DE  CINE  VA CASTIGA  ALEGERILE  DEMERSURILE AS  FC  PROGRESUL  BUCURESTI  NU  SE  VOR  OPRI.

 

17  APRILIE  2018

 

AS  FC   PROGRESUL   BUCURESTI

TUDOR  IACOV

 

ANEXA 1 – EXTRAS REGISTRUL FEDERAȚIILOR

 

 

ANEXA 2 – Notificare AdGen FRF 2018